Hilda

vet inte om ni förstod det... .
Åhh!!! vill bara ha mitt rum klart!! Vill lägga in alla kläder och ställa skor i rätta hylla och greja på med smycken, beställa en ASsnygg tröja och ett SKITsnyggt örhänge!! Men jag avslöjar inget förrän jag har beställt;) Sa till mamma att jag ville beställa den där tröjan, men hon sa att de e snart jul;) jabba, jaja.... men det blir så mysigt nu till JUL!! Fatta vad mysigt med allt rött och ljusen och 1234 ljusen:) Allt är så mysigt, julkalender (inte för att jag ser den men ändå) och så äre julklappsköpning på kö;) Ett tips är att köpa julklappar till kompisar på Second Hand:) Om man ska köpa till många;) Jaja, har pluggat sen kvart över fem -_- tråkigt.... imorn har jag : svenskaprov, piano, soförhör/prov, spanksa inlämning.... TRÅKIGT!! ;( åhh!! Men iallafall, idag hade jag, Jonna och Zandra så fruktansvärt roligt då vi gick till skolan!! vi höll på å dö av skratt ;) dom andra gick.... innan... vi... gick..... . Vet inte om ni förstod det där men de gjorde iallafall Zandra och Jonna;) Haha.. ha...