Hilda

skoter
Nu ha man kört skoter i typ två dagar!! Askul! Och i förrgår (tro ja de va) så snöa de och de snöa, vi skotta snö och vi trampe ve skotern, och sen så gick vi in och fika, och sen for vi på badhuset!! Kul, några klasskamrater va där, och de va så skönt att bubbla. Längesen jag ens va på badhuset, (förrutom igår då;) Idag kom pappa hem, han va borta sen igår för han jobba borta, va nått tråkigt möte som varade i två dagar. Sålde lite plastpåsar idag, fråga minst tio stycken och de va två som köpte.... resten va inte hemma och en del ville inte ha :( men ringde mormor och morfar och dom ska köpa, också morbror. Nu ikväll tog vi in lite ved i källaren så vi kan elda och må gött;) Då kan jag äntligen duscha längre!!! Jippi!! annars om alla ska duscha så duscha jag t.ex. först, då få man duscha snabbt... och man vill inte duscha sist heller för då e de inte så kokhett vatten.. :(  Men nu äre de. Tro jag ska ta ett bad nu. För några veckor sen köpte jag ju badbomber XD sånna där små hjärtan som lukta vanilj, de e ju kul med sånt där, tyck jag iallafall, Om det är någonting ni vill att jag blogga om, eller nåt så kommentera hjärna :)