Hilda

Gud älskar dig
Faithful and true, is the name of the Lord. You are faithful God.
 
Jag tackar Herren dagligen. Varför? Därför de är jag skyldig Honom. Vad ha inte han gjort för mig? va? Han har gjort och gör så Otroligt mycket för mig. Han gav sitt liv för att jag skulle kunna ha det bra. För att jag skulle kunna ha ett liv utan smärta och lidande. Varenda dag har jag en tanke till Gud. Varenda dag! Och Gud hjälper mig med ALLT. De är inte såhär att Gud kan ge dig nånting en minut efter att du har bett om hjälp. elr joo de e klart han kan. no problem. men ibland kan de ta 1 dag, 1 timme, 4 månader och olika tider. Så är det för mig. Men de du verkligen ska älska Gud för är att Han verkligen vill hjälpa dig. Gud ÄLSKAR dig. Just du! Du är Guds ögonsten och Gud vill inget annat än att du ska få ett underbart liv! Men vägen till Gud är inte alltid lätt. För mig har det varit svårt ibland. T.ex . folk försöker få dig till nåt annat än den du är. Du påverkas av olika saker m.m. Men om du ber Gud om hjälp, så lovar jag dig, Han hjälper dig. Gud älskar dig! 
Varken du vill elr inte så Älskar Gud dig och han håller koll på dig. Han vill ditt bästa. Asså jag kan inte beskriva hur mycket Gud älskar dig! Just dig! Jag bara vet att Gud Älskar dig!
Tänk inte "varför skulle Gud älska mig?" för han vill inget annat än att Älska dig. JUST DIG!!
Gud är din sköld, din styrka. Gud är din säkra borg. Gud är dig trofast.
 
 
Va inte rädd att fråga här på bloggen, elr mig i verkligheten om nåt du undrar över. om du frågar på skolan elr vad som helst!  Fråga på bara. Anonym elr inte. Spela roll!!