Hilda

Gammal reprisare
Imorn blire att jag kanske lägger upp bilder på vad jag shoppa i Umeå. Ser väll om jag gör det. Måste komma på nå bra sätt att fota kläderna. men jag har en liten tanke på hur jag ska göra i alla fall.
 
Idag gick det då fort. Vanliga lektioner, vanliga måndag. Efter skolan gick jag hem till Moa och vi gjorde nån läxa hemma hos hon och prata, gjorde middag och sen gick vi till fotbollsplan. Spelade fotboll i regn ett tag men sen kom min efterlängtade sol fram. Så fort de blir varmt kommer jag lägga mig på en filt på studsmattan och sola! Så skönt. Lyssna lite på musik och äta frukt. De lät ju nästan tropiskt. hehe, nä men ska plugga lite AM och sen sussa. (har dock inte hunnit ta nå bilder på nått elr någon, så vi får vänta på bilder...)
    
  Fick ta en gammal reprisare ;)