Hilda

Tjejhelg
I helgen har vi tjejhelg igen!! Åt gomidda igår och åt götta heeeela kväälln.
litte  rooliga bilder!;)
#1 - Victoria Berglund -

Sv: Det gör inte ont alls! Inte just när man tar piercingen, men det gör ganska ont kvällen och några dagar efteråt då man är öm i hela tungan, kan äta och prata dåligt. Men det är värt smärtan - tycker jag helt klart!

Superkul att höra! Så kul att det är massa nytt folk som hittat till min blogg! Jaa jag har ju en del shorts.. Haha! De flesta av mina shorts kommer från bikbok, helt klart min favoritaffär när det kommer till shorts! Annars finns det på gina, H&M, ja, vilka som helst vanliga affärer! Men är du ute efter slitna shorts osv, finns det ju mest sådanna på bikbok. Men nitar och grejer! Annars är ett stort tips att köpa ett par helt vanliga shorts som inte är så jättesnygga, sen piffa till dom själv med nitar osv! Det har jag gjort och det är såå mycket roligare att ha något helt eget än att se någon annan tjej med ett par likadana short på stan! Tips!!

Svar: åhh! tack för tipsen!:) Kul att du svara!:)
Hildaa