Hilda

Psykby
På söndag äre ju morsdag, och vi ska äta planka och bara må gött!;) hehe, det här är typ tredje gången i mitt liv som jag äter planka! haha! Men de är ju bra, för då blir det bara godare om man inte äter de så ofta;) hehe.. i alla fall, hade drogtema idag på skolan. Va inget speciellt förutom att dom prata om droger.
 
Villis? vad är de för sjukt ställe där folk tar droger? är folk helt psykade elr? Nä fyå! usch!! Det har börja säljas knark här och få jag fråga en fråga?
svar: ja!! (;)
ÄR FOLK HELT DUM INNI HELA FETA SKALLEN?! VAD I HELA FRIDEN? STOLPSKOTT!!!!
 
Asså om jag kunde så hade jag slage ne varenda snorskalle som säljer droger. seriöst. Vad äre här för psykställe?!
Det finns ungdomar som tar knark här tillochmed.. Finns de ingen gräns nånstans? joo de göre! De är bara de att inget stolpskott till langare har fattat de ännu. Det är så synd om folk.. harreligen... asså shit! Jag blir så arg på sån där skit så jag skulle kunna spy rakt upp i ansiktet på dom.
Om du vet nån som knarka, snälla! Säg åt hen att skärpa sig och ta tag i livet! Knarka är så idiotiskt så att de gå inte ens å förklara. Du kanske tilllochmed räddar dens liv?
 
Gud har en plan med oss alla, han har en plan för dig och mig. Även fast inte du tror på honom, så älskar han dig ändå. Hans hand kommer alltid finnas där, hans famn och hans hjärta. Du kan be om hans hjälp och han hjälper dig. Men kom ihåg att han gör allt på sitt sätt. Du kanske ber om tillexempel att du behöver verkligen hjälp att klara av skolan. Självklart att han hjälper dig! Men Gud hjälper dig på sitt sätt. Du kanske tror att han kommer ändra dina svar på proven så att dom blir rätt, men så kanske det inte är. Han kanske gör så att du får värsta feelingen för att plugga! du pluggar å pluggar och får B på provet! Visst är Gud helt fantastisk?!
 
Jag har själv bett Gud om mycket. Inte typ en cykel elr rosa bil utan hans hjälp. T.ex proven på skolan, hur många gånger har jag inte bett Gud om hjälp att han ska vara med mig, hjälpa mig att klara det här provet. Jag kan säga att på VARENDA prov har jag bett om Guds hjälp. Men då tänker ni säkert "men varför fick hon F på matteprovet då?" jaa, de har jag också funderat på. Gud gör dom saker han gör av goda skäl. Jag gör ju som jag gör så jag försöker jämnt lista ut varför Gud gjorde som han gjorde. (men jag kan ju inte ha rätt heller då jag listar ut nåt)
Jag tror att Gud försökte öppna mina ögon, sista månaderna så har jag varit slarvig i skolan, babbla mcket på lektionerna, slamsat, inte gjort matteläxan, slarvat med matten, m.m . och just under den tiden så fick jag ett omprov på matten. åh jag ville bara skrika rätt ut, för de va ju så jobbigt att plugga till ett omprov! men jag bad om Guds hjälp, varenda kväll och dag, att han skulle hjälpa mig i den situationen jag var. Varför jag tror att jag fick ett omprov : Gud ville öppna mina ögon, han vill mig gott och hjälpte mig i min situatuion. hans beslut fick mig att tänka efter och se vart jag satt. Mina betyg sänks ju om jag slamsar, och Gud ser de och hjälper.
De jag vill säga är att Gud hjälper dig, i vilken situation du än är i.
 
Be så ska du få, sök så ska du finna, bulta, så ska dörren öppnas♥
#1 - Amelia

Du är klok du Hilda!

Svar: haha;)
Hildaa